Město Nechanice
Město Nechanice

Odbor administrativně - správní

Náplň činnosti

  • účetnictví 
  • mzdovou agendu 
  • úsek daní a poplatků 
  • rozpočet včetně jeho rozboru 
  • správa a ochrana obecního majetku 
  • úsek bytového hospodářství a nebytových prostor města 
  • pronájmy nemovitostí
  • řízení podřízených organizací 
  • statistiku 
  • kontrolní činnost 
  • styk s ČS, a.s.

Po stránce správního charakteru zajišťuje tyto činnosti:

  • úsek sociálních dávek a poradenství 
  • agendu matrik 
  • občanství 
  • evidence obyvatel 
  • provoz podatelny 
  • provádění správy na úseku místních komunikací
  • vydávání ověřených výstupů z rejstríku trestů, obchodního rejstríku, živnostenského rejstříku a katastru nemovitostí pomocí serveru Czech POINT
  • administrativně zajišťuje zasedání rady a zastupitelstva města a další činnost vyplývající z chodu odboru.

Adresa

Husovo náměstí 83, 503 15 Nechanice

Úřední hodiny
  • Pondělí   8:00 - 12:00   13:00 - 17:00
  • Středa    8:00 - 12:00   13:00 - 17:00
Neúřední dny:
  • úterý, čtvrtek 8:00 - 12:00, 13:00 - 15:00 hod. (schůzka po domluvě)
  • pátek 8:00 - 13:00 hod. (schůzka po domluvě)

Agendy běžně vyřizujeme i v neúřední dny, ale doporučujeme si schůzku domluvit dopředu telefonicky nebo e-mailem. V neúřední dny mohou být zaměstnanci v terénu, na poradě nebo na povinném vzdělávání.

Kontaktní osoby

Marie Salavová, DiS.  

  • vedoucí odboru, výstupy Czech Point         498 773 811

Romana Prášilová     

  • matrika, výstupy Czech Point                    498 773 813

Eva Prchlíková          

  • podatelna, přestupková komise, podklady soc. agenda, rybářské lístky, úřední deska                                                     498 773 815

 

  • sociální  pracovník                                   498 773 815 

Andrea Benešová Ing.

  • ekonomika, pokladna, fakturace, mzdová agenda, nájem                                                                                                      498 773 822

 

Dokumenty