Náplň činnosti
- účetnictví
- mzdovou agendu
- úsek daní a poplatků
- rozpočet včetně jeho rozboru
- správa a ochrana obecního majetku
- úsek bytového hospodářství a nebytových prostor města
- pronájmy nemovitostí
- řízení podřízených organizací
- statistiku
- kontrolní činnost
- styk s ČS, a.s.
Po stránce správního charakteru zajišťuje tyto činnosti:
- úsek sociálních dávek a poradenství
- agendu matrik
- občanství
- evidence obyvatel
- provoz podatelny
- provádění správy na úseku místních komunikací
- vydávání ověřených výstupů z rejstríku trestů, obchodního rejstríku, živnostenského rejstříku a katastru nemovitostí pomocí serveru Czech POINT
- administrativně zajišťuje zasedání rady a zastupitelstva města a další činnost vyplývající z chodu odboru.
Adresa
Husovo náměstí 83, 503 15 Nechanice
Úřední hodiny
- Pondělí 8:00 - 12:00 13:00 - 17:00
- Středa 8:00 - 12:00 13:00 - 17:00
Neúřední dny:
- úterý, čtvrtek 8:00 - 12:00, 13:00 - 15:00 hod. (schůzka po domluvě)
- pátek 8:00 - 13:00 hod. (schůzka po domluvě)
Agendy běžně vyřizujeme i v neúřední dny, ale doporučujeme si schůzku domluvit dopředu telefonicky nebo e-mailem. V neúřední dny mohou být zaměstnanci v terénu, na poradě nebo na povinném vzdělávání.
Kontaktní osoby
Marie Salavová, DiS.
- vedoucí odboru, výstupy Czech Point 498 773 811
Romana Prášilová
- matrika, výstupy Czech Point 498 773 813
Eva Prchlíková
- podatelna, přestupková komise, podklady soc. agenda, rybářské lístky, úřední deska 498 773 815
- sociální pracovník 498 773 815
Andrea Benešová Ing.
- ekonomika, pokladna, fakturace, mzdová agenda, nájem 498 773 822
Dokumenty