Obsah
Odbor administrativně - správní
Náplň činnosti
Odbor administrativně – správní provádí:
-
účetnictví
-
mzdovou agendu
-
úsek daní a poplatků
-
rozpočet včetně jeho rozboru
-
správa a ochrana obecního majetku
-
úsek bytového hospodářství a nebytových prostor města
-
pronájmy nemovitostí
-
řízení podřízených organizací
-
statistiku
-
kontrolní činnost
-
styk s ČS, a.s.
Po stránce správního charakteru zajišťuje tyto činnosti:
-
úsek sociálních dávek a poradenství
-
agendu matrik
-
občanství
-
evidence obyvatel
-
provoz podatelny
-
provádění správy na úseku místních komunikací
-
vydávání ověřených výstupů z rejstríku trestů, obchodního rejstríku, živnostenského rejstříku a katastru nemovitostí pomocí serveru Czech POINT
-
administrativně zajišťuje zasedání rady a zastupitelstva města a další činnost vyplývající z chodu odboru.
Adresa
Husovo náměstí 83, 503 15 Nechanice
Úřední hodiny
Pondělí | 8:00 - 12:00 | 13:00 - 17:00 |
Středa | 8:00 - 12:00 | 13:00 - 17:00 |
Neúřední dny:
úterý, čtvrtek 8:00 - 12:00, 13:00 - 15:00 hod. (schůzka po domluvě)
pátek 8:00 - 13:00 hod. (schůzka po domluvě)
Agendy běžně vyřizujeme i v neúřední dny, ale doporučujeme si schůzku domluvit dopředu telefonicky nebo e-mailem. V neúřední dny mohou být zaměstnanci v terénu, na poradě nebo na povinném vzdělávání.
Kontaktní osoby
Marie Salavová, DiS. - vedoucí odboru, výstupy Czech Point |
498 773 811 |
Romana Prášilová - matrika, výstupy Czech Point | 498 773 813 |
Eva Prchlíková - podatelna, přestupková komise |
498 773 815 |
Andrea Benešová Ing. - ekonomika, pokladna |
498 773 822 |
Dokumenty
Žádost o vrácení přeplatku místního poplatku za provoz systému shromažďování, sběru, přepravy, třídění, využívání a odstraňování komunálních odpadů - ke stažení zde.
Tiskopis - Vyúčtování poskytnutí finančních prostředků z rozpočtu města Nechanice.