Navigace

Výběr jazyka

  • Česky
  • English
  • Deutsch
  • Po polsku

Obsah

Odbor administrativně - správní

Náplň činnosti

Odbor administrativně – správní provádí:

  • účetnictví 
  • mzdovou agendu 
  • úsek daní a poplatků 
  • rozpočet včetně jeho rozboru 
  • správa a ochrana obecního majetku 
  • úsek bytového hospodářství a nebytových prostor města 
  • pronájmy nemovitostí
  • řízení podřízených organizací 
  • statistiku 
  • kontrolní činnost 
  • styk s ČS, a.s.

Po stránce správního charakteru zajišťuje tyto činnosti:

  • úsek sociálních dávek a poradenství 
  • agendu matrik 
  • občanství 
  • evidence obyvatel 
  • provoz podatelny 
  • provádění správy na úseku místních komunikací
  • vydávání ověřených výstupů z rejstríku trestů, obchodního rejstríku, živnostenského rejstříku a katastru nemovitostí pomocí serveru Czech POINT
  • administrativně zajišťuje zasedání rady a zastupitelstva města a další činnost vyplývající z chodu odboru.

Adresa

Husovo náměstí 83, 503 15 Nechanice

Úřední hodiny

Pondělí 8:00 - 12:00 13:00 - 17:00
Středa 8:00 - 12:00 13:00 - 17:00

Neúřední dny:

úterý, čtvrtek 8:00 - 12:00, 13:00 - 15:00 hod. (schůzka po domluvě)

pátek 8:00 - 13:00 hod. (schůzka po domluvě)

Agendy běžně vyřizujeme i v neúřední dny, ale doporučujeme si schůzku domluvit dopředu telefonicky nebo e-mailem. V neúřední dny mohou být zaměstnanci v terénu, na poradě nebo na povinném vzdělávání.

Kontaktní osoby

Marie Salavová,  DiS.  - vedoucí odboru, výstupy Czech Point

498 773 811

   
Romana Prášilová - matrika, výstupy Czech Point 498 773 813

Eva Prchlíková - podatelna, přestupková komise

498 773 815

Andrea Benešová Ing. - ekonomika, pokladna

498 773 822

Dokumenty

Věcné břemeno - zásady

Žádost o vrácení přeplatku  místního poplatku za provoz systému shromažďování, sběru, přepravy, třídění, využívání a odstraňování komunálních odpadů - ke stažení zde.

 

Tiskopis -  Vyúčtování poskytnutí finančních prostředků z rozpočtu města Nechanice